amaandamartinsson

hip hop

Publicerad 2011-10-13 15:33:25 i Vardag i Usa,

Märks att Agnies verkligen håller inne på att skälla på mig eller säga till mig. Hon har inte sagt till mig någonting nu på tre dagar och jag är i chock! Men istället tar hon ut det på hur jag kör. Det känns ju bra att jag inte kan köra bra heller. Så nu är det bevisat, jag är dålig på att städa i deras hus, jag är dålig på att ta hand om barnen, jag är dålig på att erbjuda mig att jobba extra och gärna över mina 10 timmar som är max gränsen, jag är dålig på att städa barnens lådor och skåp och nu är jag även bevisligen dålig på att köra bil också.. Hon va riktigt arg på mig när jag fastnade mitt i en korsning då jag skulle svänga och stod för mycket åt vänster. Det enda jag kunde med och säga var: I'm so sorry, sorry, sorry, yes, sorry. Det är typ dom orden som jag kommunicerar med nu för tiden haha. Nä man man kan väl kanske inte säga att självförtrodendet är på topp här borta direkt. Nu ska jag snart bege mig till min sista hip hop klass och det ska bli nice! Sen ska jag städa Sophies målar-lådor vilket kommer ta sin lilla tid... Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela