amaandamartinsson

mördarvecka

Publicerad 2011-10-18 14:54:49 i Vardag i Usa,

Min sista vecka kommer bli en mördarvecka. Den värsta av alla veckor känner jag på mig. Idag åker även Agnies bror och fru bort och kommer på torsdag, vilket betyder ensam med familjen i två dagar. Jag kommer dö. Och om det inte var nog med det så hela veckan slutar killarna halv 12 = Ingen ledighet på dagen så kommer jobba sönder mig hela veckan. Kommer inte ha tid till att göra något annat än mina sysslor. Det är idag som jag kanske hinner med att köpa skorna som jag vill ha, annars hinner jag inte.. Och på torsdag dag skulle jag få åka in till boston och träffa frida för sista gången. Men nu går inte det heller. Och jag jobbar varje dag utom söndag. Värst av allt är att jag inte tror jag kommer få någon lön, känner det på mig. De har inte sagt något om det och det är tisdag idag. Kommer de inte med lönen ikväll så är det nog kört. Jag vågar inte fråga om det iaf, gud, sista jag skulle göra.. Så jag sparar på det jag har till flyget om jag behöver betala något extra där så hoppas jag det går vägen. Snälla låt det bli söndag snabbare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela