amaandamartinsson

Phu

Publicerad 2011-10-22 00:19:29 i Vardag i Usa,

Har inte jobbat speciellt många timmar idag, men är helt slut. Vi har lekt ute i två timmar och sprungit osv. Har super ont i huvudet och mår illa, som alla andra dagar :P Men jag är så glaaad ändå. För nu är fredagen avklarad oooch i morgon ska jag bara ha barnen på kvällen/natten och söndag åker jaaag. Dock ska de ju såklart ha två kompisar som ska sova över här. Varför ska det aldrig bara vara lätt? Så jaa.. Två extra kompisar kan betyda feet hemlängtan när de ska sova, och jag ska tackla det!? Eller att alla blir superlugna. Hoppas på det sistnämnda så jag kan ha en bra sista arbetsdag här in the US and A. I morgon ska jag åka in och träffa Fridis för sista gången. Kommer bli jättesorgligt :( Idag sa jag även hejdå till Josefine och Thess. Tur jag inte har så många kompisar här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela