amaandamartinsson

Au pair training school

Publicerad 2011-08-31 03:13:56 i Au pair-skolan,

Nu är alla lektioner klara, tråkigast på länge haha. Tur det har gått fort iaf. Maten är la okej, pizza igår, hamburgare idag höhö. Nä men åt sallad till lunch så det är ju okej.
De klassiska amerikanska flingorna. Åt en och ville spy helt sjukt äckliga


Linnea, Ida och Frida schoftar på trappan


å jag fick också vara på trappan
Frida släpper lös på lektionen

Det är förresten typ 25-30 grader här, så sjukt underbart! På torsdag ska vi in till New York, det ska bli sjukt roligt, så får stå ut med lektionerna i morgon med..
Nu ska vi sova, klockan är typ 9 här och vi är skittrötta hehe.
Nattii

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-08-31 10:27:08

kul att du skriver så mycket! :)

testa märket Great Grains om du vill ha ätbara flingor när du väl kommit "hem" :)

en påse Gardetto's är också något du måste trycka i dig! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela