amaandamartinsson

from New york to Boston

Publicerad 2011-08-28 23:01:32 i Förberedelser,

Nu är det bara timmar kvar innan jag beger mig till flygplatsen. Har sagt hejdå till alla mina kompisar idag, det blev lite mycket på en gång.. Men jag härdade ut. Lipade dock när det var bara jag, mamma och pappa vid middagsbordet och de höll på å babbla om hur tomt det kommer bli. Sen när farfar ringde och sa att han hoppades vi skulle ses någon gång igen och att han hoppades att det inte var sista gången vi sågs i torsdags. Då dog jag, gud asså. Förbereder mig för en hård dag på flygplatsen i morgon.
Cry times, bildbomb

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-08-29 00:29:14

Ha det så stört jävla bra nu! Uppdatera mycket om ALLT! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela