amaandamartinsson

Gekåås

Publicerad 2011-08-19 16:35:21 i Förberedelser,

Nyss hemkommen från Gekan. Jag bor ju väldigt nära där, men brukar inte åka dit speciellt ofta. Men idag skulle Frida dit och vi skulle kolla på lite presenter till våra värdbarn. Jag köpte en pippi-målarbok till den lilla tjejen på 4 år samt pyssel. Killarna hittade jag ingenting, så sjukt svårt! Vill köpa sverige-fotbollströjor till dom, men det hade de såklart inte. Får se vad jag hittar på.
Annars träffade vi Morgan, Boris och Ola-Conny ;) inte dåligt att se alla tre haha. Dock har jag jobbat där innan och träffat dom många gånger, men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela