amaandamartinsson

Dagen

Publicerad 2011-10-21 19:46:31 i Vardag i Usa,

Har varit på marshalls nu för sista gången. De har en ny gäst här idag. Världens skönaste man, han är kanske 50 år och jag har inte riktigt förstått om de är en morbror eller något. Han är iaf gay och är så otroligt rolig. Stenrik är han och bor inne i Boston. Vi har snackat om andra världskriget och massa, och Agnies bror och fru är även kvar. Men hela tiden så drar morbrodern in på sex och massa annat haha, i varje samtalsämne. Så otroligt skön gubbe och även agnies bror och fru är så jäkla roliga. Det är så synd att jag inte hamnade hos någon av dom istället haha, inte för de hade gått men ändå. Agnies är den enda som säger stopp hela tiden och att vi ska prata om något annat. Känns lite skumt å sitta där iaf, men bättre att de är så sköna och öppna istället för instängda och tråkiga. Så sjukt tråkigt att de ska åka idag allihopa... Men jag åker ju själv på söndag å det ska bli så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela