amaandamartinsson

Lördag

Publicerad 2011-09-24 22:27:35 i Bostonlife,

Idag har jag varit med Monika hela dagen, vi har gått runt i Boston och kollat i affärer och ätit på Hard Rock Café. Skitgott! Vädret här är otroligt. Så kvavt så det är sjukt, svettas som en gris. Nu är klockan snart 4, ska börja fem. Vill inte :( Hatar detta jobbet, ångest hela tiden inför att vara med barnen.. Nu fick jag en teckning inskickad under min dörr av Sophie, så söt. Men nu knackar de på min dörr och vill att jag öppnar så springer de iväg. Fan va jag inte orkar, vill bara vara själv :(
Btw så lämnade familjen helt sjukt mycket disk och det var jätte ostädat i köket, ska bli kul å se om de lämnar det åt mig att städa ikväll.. Hade varit så äkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela