amaandamartinsson

New Yoooork

Publicerad 2011-09-03 05:29:04 i Au pair-skolan,

I torsdags var vi även i New York. Helt sjukt nice! Ville bara döda bussdrivern eftersom han hade den högsta musiken (även för mig matilda) som gick att ha i 2 timmar och det var EN enda bra låt. Fy fan, och när vi väl skulle hem hade han ingen musik. Alla pustade ut. Nej då kommer han ju såklart på det och börjar zappa på radion i en timma. Asså lyssnade halva låtar i en timma, det va nog det värsta som kunde hända. Och han hade inte sänkt ett skit heller. Haha herre..
Annars ägde det verkligen, bjuder på lite pix
Bussen dit
På båten till Frihetsgudinnan
Älskar Ida på bilden, social störning hahaha
Top of the rocks
Jag och min nya kompis utanför M&M's. Han va min kompis i en minut, tills han skulle ha betalt, what!? jag vägrade och sprang där ifrån
Inne på M&M's
Ny handlade, muuums
Times square

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-09-03 14:39:55

Men naaaaajs!!



Hoppas det inte gor nagot att jag snor nagra bilder av dig till min blogg :D jag har ju ingen sladd till min kamera an... Jag skriver att det ar dina ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela