amaandamartinsson

Ambassaden, Stockholm

Publicerad 2011-08-17 18:56:11 i Förberedelser,

Nu är jag äntligen hemma från Stockholm. Tåget blev baara en timma sent haha, såklart!

Allt gick skitbra, är förvånad! Dock glömde jag mitt motormännenpapper där ;) Men tror de ska lösa sig med att skicka in grejerna efteråt :)

 

Nu har jag bara polisregutdraget som ska skickas in för de har jag med glömt å sen motormännengrejen, å det är dax för att packa!

 

Räknar ner nu, 12 dagar kvar

Lite töntbilder från Stockholmo

Vet inte hur man vänder så det får bli bra så :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela