amaandamartinsson

Avicii

Publicerad 2011-08-10 11:51:52 i Förberedelser,

Nu är Avicii-biljetterna bokade. Fia bokade åt henne å mig igår så får vi se om någon mer vill med. Kommer bli bäst. Här hemma blåser de storm/orkan/som fan men tur att jag ska iväg och jobba hihi.

Har hamnat i någon sovkoma haha. Sover heela tiden, måste sätta klockan för annars vaknar jag vid 4. Snittar kanske 14 timmar per natt + att jag hinner med ett par powernaps under det lilla som är kvar av dagen. Not good..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela