amaandamartinsson

Black and yellow

Publicerad 2011-08-13 15:16:57 i Fest,

Nyss hemkommen. Blir alltid sen efterfest å så orkar jag aldrig åka hem så sover i stan. Fick iaf åka gratis buss hem. Var å träffa Fia en stund på hennes jobb, gissa om jag glömde min väska där eller? Så klart, panik när jag kom på att jag hade haft med mig en väska dit å inte hade med mig någon på bussen haha.

Hade faktiskt en riktigt rolig kväll igår fast jag körde. Dansade massor och avslutade med en grym efterfest vid 4. Kan inte fatta att jag ska va utan mina killkompisar ett år.. Dom kan inte ersättas.
Tog inga kort som vanligt men här är några med mobilen från efterfesten
Koffe provar de nyinhandlade kläderna

Kommentarer

Postat av: Koffe

Publicerad 2011-08-30 22:56:16

JÄÄÄVLAR VILKEN BLOGG!! har fan totalt missat denna

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-08-31 02:13:21

Fortsätt läsa den dåååå :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela