amaandamartinsson

Champagne showers

Publicerad 2011-08-11 19:17:03 i Förberedelser,



Lunchade med dessa två, hämtade ut biljetter och uträttade lite "ärenden." Haha är inte jag sjuk nog så är fan dessa två det! Kan inte fatta att jag har hittat två soulmates som alltid är snäppet värre. Kärlek på det!
Efter det fika jag med johan, eller fika och fika. 5 min efter jag köpt mitt efterlängtade te, ringer mamma å ska ha bilen. Bara å köra hem igen..

Nu sitter jag och öser min nya favoritlåt haha LMFAO – Champagne Showers

Grrryymt nice! Ikväll ska jag ha filmkväll med mig själv wihoo, jobbar 7 i morgon bitti så ska baaara softa, plus att det regnar med så är inte sugen på att hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela