amaandamartinsson

Fade into darkness

Publicerad 2011-08-09 12:07:07 i Förberedelser,

Grym kväll! Började hos Petra och fortsatte sedan mot Halmstad och Tylösand. Dansade så jag har träningsvärk i benen, vilket är tecken på lyckat!


Ska bli så underbart å lämna falkenberg dock. Mest underbart att lämna något som absolut inte fungerat under flera år. Att dra och verkligen börja om på nytt och inte behöva höra av sig eller vara beroende.





Förhoppningsvis kommer vi beställa biljetter till Avicii ikväll. Jag Ana, Fia å Joelle. Det blir min sista utekväll och lördag i Sverige på många månader. Det kommer bli en oförglömlig kväll med mina bästa och grym musik från avicii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela