amaandamartinsson

I got 99 problems but a bitch ain't one

Publicerad 2011-08-14 20:45:53 i Fest,

Lyckad gårkväll till tusen. Började hos Ida på förfest, jag och Ana drog dit. Hela dagen hade varit galen så vi var tvugna å splittra oss. Fia förfestade på annat håll. Sedan drog vi ut på club puls där vi dansade oss svettiga. Riktigt bra musik, å många shottar. Sen drog vi och åt pizza å sen på efterfest. Jag somnade där som alltid å i morse gick jag till Ana å vi mötte sedan upp de andra för lite fika.

Förfest


Efterfest

Dagen efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela