amaandamartinsson

Leave the world behind

Publicerad 2011-08-26 16:19:17 i Förberedelser,

Idag har jag varit och lämnat in min flisofibok på skolan, lite sådär ett halvår sent.. Kändes konstigt att gå in där, blev nästan ledsen och saknade min klass å allt som hade med skolan att göra. Känner mig så vuxen nu, och jag vill inte vara vuxen. Jag vill va den där ettan jag var som va helt galen och inte brydde mig om något. Hade världens bästa tjejgäng och festade som om vi aldrig gjort något annat. Allt var så spännande och nytt. Nu är jag bara gammal och tråkig och har gjort allt det där, inget är nytt längre.. Fick plötsligt känslan att jag inte tagit studenten än, men det har jag ju visst! Ibland är jag bara konstig.

Kommer ihåg att jag längtade sönder till skolans slut och att allt skulle ordna sig med allt bara jag tog studenten och kunde bestämma precis vad jag ville med mitt liv. Nu är det gjort och jag saknar istället skolan, veligtjej_92, som alltid haha. Jaja jag flyttar till USA om tre dagar, vad gnäller jag om?
Slog mig på resväskan innan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela