amaandamartinsson

Let it rain

Publicerad 2011-08-10 19:18:04 i Fest,

Sitter å äter en sallad som vanligt. Men det tycker ju jag om. Är väldigt sugen på att lägga mig i sängen å kolla på någon film. Gud va seg jag är, förkyld igen. Blir nog bättre när jag jobbat klart för i sommar eftersom jag står i ac var jag än vänder mig.

Sitter och längtar till helgen. Redan onsdag! I morgon jobbar jag 7-11 om jag inte ska jobba för petra också, sen är det freeedag och dubstep i varberg wihoo. Lördag blir det halmstad med mina bruudar. Kanske får besök i helgen med, hoppas på det :)

Hursom, kommer bli en sån kalaas helg! Helgen efter det är det inflyttningsfest på fredagen å sen drar vi till malmööee å festaar. Ledig resten av veckan å den är så oplanerad och go så jag kan göra preciiiis vad jag vill. Kanonkalas


puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela