amaandamartinsson

Paus

Publicerad 2011-08-23 11:34:49 i Fest,

Jobbat från 7-11 för en var sjuk, nu ringde den andra och va sjuk med, så in och jobba 14-18 också. Men jag klagar inte, goa pengar! Så nu har jag precis kommit hem för att få i mig lite mat, borde börja städa mitt rum som inte blivit ordentligt städat på kanske 2 år.. Kommer ta åår och de har jag inte tid med. Sen städa allt annat med, min familj är väl inte jätteglada över att dom fick en unge utan skuldkänslor för hon lämnar allt framme och aldrig städar efter sig...
spegelvänt och bra, men en lapp jag kom hem till, Amanda - RÖJ :)

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-08-23 12:13:45

ahh, nej det är ju inte helt fel heller! :)

nej, tyvärr :/ vill gärna men har fan inte råd och har redan sett honom en gång så det får räcka så länge :) ha så stört galet kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela