amaandamartinsson

Spymäättt

Publicerad 2011-08-12 18:47:07 i Fest,

Ush har ätit alldeles för mycket godis.. Först tryckte jag godis som fan å sen somna jag haha, fresch bruud. Nu har jag precis duschat å ska dra till ica för att köpa mat. Är så osugen som de går haha. Ikväll blir det varberg å dubstep med mina killaar. Hänger mest och helst med killar, enklast så! Hatar drama å allt vad det heter, här får man iaf veta att man gjort fel direkt. Way too much better.


Eftersom jag faktiskt är en sneltjej så har jag lovat att köra. Så kör all in i morgon yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela