amaandamartinsson

Staaden

Publicerad 2011-08-11 13:07:15 i Förberedelser,

Nu ska jag dra mig in mot falkenberg big city. Ska möta upp Ana och Fia å vi ska fixa våra biljetter till Avicii. Efter det ska jag springa på ett ärende, nervöstnervöst och sen ska jag fika med johan.
Kanondag. Slutade kl 11 idag med så har redan jobbat färdigt :)
Sitter och snackar med Frida om när vi ska åka till Usaaa. Funderar på att färga håret mörkare, antingen mörkblond eller brun med slingor. Vill helst färga brunt, men vill kunna få tillbaka min blonda färg till våren. Knepigt det där. Sen har jag typ aldrig färgat håret i annan färg än blond. Kanske blir jättemissnöjd.. Jaja, den dagen den sorgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela