amaandamartinsson

Stora saneringsdagen..

Publicerad 2011-08-24 11:01:05 i Förberedelser,

Idag är det den stora dagen som jag fruuktat! Stora saneringsdagen...

Inte bara stora städdagen, mina föräldrar vågar inte gå in i mitt rum för de tror att de ska bli förgiftade eftersom jag aldrig städar. dom tycker att vi ska sanera den som man gör med rum där det bor kryp, är mögel osv. Jävligt överdrivet haha.. Jag håller mig till det klassiska damsuga, damma och eventuellt torka golven.
Några nytagna bilder

berättat att extrema samlare är mitt favoritprogram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela