amaandamartinsson

You claim you're the best, and I only want the best

Publicerad 2011-08-21 19:54:41 i Förberedelser,

Lördags Utgång i Falkenberg, och kan ju säga så mycket som att jag inte kommer sakna det direkt.. Kommer endast sakna mina kompisar här, resten kommer jag faktiskt inte sakna alls.. Jag va väldigt seg, men efter mycket övertalning (och inträde betalat haha) hängde jag med mina kill-kompisar ut. Var tvungen att cykla hem eftersom jag skulle sitta hindervakt på en fälttävlan haha, så no efterfest för min del.. Fick sällskap av Petra hela vägen iaf.


Idag Har jag endast varit och hjälpt till på fälttävlan då, eftersom jag är en gammal hästtjej haha. Nu softar jag bara hemma, ska hämta mitt visum wiie. En vecka till jag åker, ungefär. Spännande!
Denna veckan ska jag inte jobba som jag vet, så ska börja städa och packa. Herregud, jag ska verkligen åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela