amaandamartinsson

12 timmar senare

Publicerad 2011-10-12 04:21:41 i Vardag i Usa,

Jobbade ganska prick 12 timmar. Men jag är inte den som klagar hihi. Fick en match innan med. Den verkar okej, men det är ingen jag är intresserad av. Mest för den låter precis som denna familjen jag är i nu och då vet jag ju hur jobbigt vissa saker man inte trodde skulle vara jobbiga faktiskt är. Tex de är inte tillåtna att se på tv, de är de inte här heller men ändå är det de enda de tjatar om osv. Nej ska jag åka någon annanstans ska det krävas en förändring för detta var nästan precis som min familj här. Men jag kikar vidare. Bryr mig faktiskt inte om något. Känns bra. Agnies brors fru är iaf väldigt go och det är perfekt för vi kommer spendera våra dagar ihop. Dock luktar det bajs och bebis ööööver allt. Fattar inte hur alla tycker bebisar lukar gott för de gör då inte jag haha. Btw så ska jag åka med Monika till New York lör-sön. WOHO så jävla roligt och behövligt!!!! Ska bli underbart verkligen :D

Nu ska jag kolla klart på min nya drog, pretty little liars. Har även varit och tränat fast jag hade 0 lust. Även om de inte va så hårt så va jag iaf där i 40 min och gick/sprang. Gud så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela