amaandamartinsson

dagens roligaste

Publicerad 2011-10-14 00:29:30 i Vardag i Usa,

Var när jag kollar in i kylskåpet och får se guacamole ståendes där. Blev lite småsur för de inte sagt till att de fanns eller bjudit mig på det eftersom de alltid gör massa go mat till alla andra efter jag ätit med barnen.. Så jag tog fram tortillachipsen och drog på ett redigt lager. Smakade. Och fy fan va äckligt!!! Dom kan absout inte göra någon guacamole, det var de värsta jag smakat. Nu när vi sitter och äter tar mamman fram skålen igen, tar ur guacamolen och börjar mata sin 10 månaders bebis. Såklart, det var ingen guacamole utan de va någon grön barnmatssörja hahahahahahaha. Dog lite där och kände mig spyfärdig för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela