amaandamartinsson

Dorothy

Publicerad 2011-10-05 20:43:43 i Vardag i Usa,

Nu har jag pratat med hon som sköter mina matchningar. Jag sa att jag inte ville matchas med någon i winchester och är öppen för hela landet. Nu börjar det! Har ju inte direkt varit i någon matchningsprocess innan eftersom jag valde min första familj, så ska bli spännande. Är så stolt över att jag behärskar språket så pass bra att jag kan berätta det jag vill berätta och svara på frågor utan att staka mig. Har redan lärt mig så mycket efter drygt en månad här helt galet. Kommer hem som en mer ansvarsfull person kan jag ju lugnt säga om jag tvingas hem. Måste även vara på topp dessa två och en halv veckorna eftersom familjerna som matchas med mig kommer ringa Agnies och fråga ut henne, så är inte vi vänner under dessa veckorna är det bara för mig att packa och dra hem. Helt galet, men sant! Jaja, nu kommer Agnies snart hem med barnen. Fatta inte om jag skulle jobba eller inte, men de tror jag nästan, har ändå inget bättre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela