amaandamartinsson

Dusch

Publicerad 2011-10-04 20:06:57 i Vardag i Usa,

Har precis duschat, jättevarmt. Gick 10 min, sprang 15, gick fem och sprang 10 och gick fem. Är svinnöjd haha, va så sjukt trött, har 0 kondis. Men pushade mig. Nu har jag nyss ätit pannkakor med grädde, jordgubbar och hallon. Försökte mig på att ha ost på pannkakorna och steka dom så de blev sådär krispiga. Men de gick skitdåligt. Klockan är nu fem över 2 och ska snart hämta ungarna, ska bara städa upp i köket lite. Men de kan jag göra när vi är hemma igen. Känns skönt att inte behöva bry sig så mycket längre, för va ska de göra? De kan ju inte direkt byta au pair. Ikväll är det exitmöte är väldigt spänd på vad som kommer sägas och hur mycket hjälp jag kommer få i matchningarna. Men det blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela