amaandamartinsson

filmkväll

Publicerad 2011-10-07 05:19:59 i Bostonlife,

Låg här i min säng och kom plötsligt på att jag verkligen kastar bort mina dagar här i usa genom att sitta inne på rummet. Inte för jag har någon lust till det men jag måste ut och hitta på saker. Dagarna här tar på mig så otroligt mycket, jobbet är otroligt jobbigt, jag har gått från att vara student till trebarnsmorsa på en sommar, jag får inte tillräckligt med mat plus att jag tränar så fort det finns lite tid över. Det tar på hela mig och jag blir en vandrande zombie som bara vill sova hela tiden. Men tack och lov finns det lite amanda kvar i min kropp så spontan smsade josefine att jag hämtar henne om 10 min och vi ska åka och köpa cheesecake och kolla film. Sagt och gjort, här sitter jag med ont i magen igen haha, att ja inte lär mig att min mage inte tål junkfood som det så fint heter här i usa. Vi kollade my sisters keeper och den är så himla fin. Grät mig igenom filmen och när den va som finast så dog tv:n. Kanske bäst så haha. Nu ska jag lägga mig och sova. I morgon väntar en ny dag, en dag då bara jag är hemma med Felix, vi är verkligen själva eftersom Sophie är på tumblekids och Lucas på playdate. Härligast av allt är att Felix är den jag ogillar mest. Jag klarar inte av honom för en sekund. Och nu ska vi spendera lite kvalitetstid ihop i morgon. Wohoooo hela jag bara längtar. Men tänkte mig lite wii, mario kart som jag kommer utklassa honom på. Han är en sån riktig skrytig unge, sån man bara vill ta ner direkt. Och min revansch kommer, va så säkra, för jag är en riktig mästare på tvspel, dataspel och även då wii och framförallt mario kart som jag spelat tusen gånger hemma i soffan. Liten revansch är också en revansch.
adams peanut butter cheesecake. Min tredje, favoriten är fortfarande morotskakecheesecaken men denna var god tvåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela