amaandamartinsson

Helg

Publicerad 2011-10-17 00:41:43 i Bostonlife,

Helgen har verkligen ägt! Varit ensam från fredag middag till söndag eftermiddag. Kunde inte bli bättre wohoo. I fredags åkte Josefine och jag å åt på cheesecake som alltid, sen filmkväll hos Vanessa (sov mig igenom hela filmen som vanligt). I lördags kom Monika till mig, vi kunde låna hennes bil och sedan bar vi iväg till Springfield och six flaggs. Det ägde verkligen där! Vi åkte massor. På vägen tillbaka åkte vi förbi burlington mall och köpte med oss cheesecake. Jag hade ju handlat massa mat så vi gjorde även klyftpotatis med köttfärsbiffar med fetaost och sallad. Sjukt gott var det. Till efterrätt hade vi då våra cheesecakes och massa färska bär. Det är något jag kommer sakna med USA, färska bär. Det är lika vanligt nu på hösten som på sommaren och jag äter jordgubbar hela tiden. Sedan kollade vi på massa roliga serier på datorn, tex sol fest och oroliga föräldrar som verkligen äger, vi såg även på kaos i Båstad haha. Idag har vi bara softat, vi åkte till Burlington mall, men där finns i princip endast forever 21 och victorias secrets. Sen kollade vi på massa fina skor och sedan hem till mig. Sista gången som jag träffar Monika på ungefär ett år. Gud så konstigt..
Funderar på å köpa dessa, sjukt coola. Men de kostar en del och kommer jag använda dem? Jo typ.. Hade ägt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela