amaandamartinsson

Helgen

Publicerad 2011-10-10 20:25:59 i Vardag i Usa,

Har varit bäst! Sov hos frida lör-mån och nu har jag precis kommit hem. Agnies bror och fru är här nu och ska stanna i två veckor. Har bara träffat frun och hon verkar jättegullig. Agnies var jättetrevlig och glad och satt och matade deras lilla bebis. De har med sig en bebis och ett annat barn, tror de är typ 8 månader och 2 år. Gråter konstant gör de iaf och jag bor rum i rum med dom. Kommer bli spännande. Kommer även bli spännande att se hur mkt jag kommer behöva passa dom. Det är imot reglerna men jag är säker på att jag kommer behöva passa dom några kvällar. Orkar inte säga till, vet ju hur det blev förra gången.. Har iaf pratat med cultural care nu och hon ska ringa min matchare och berätta om min situation. Jag ska hålla ut matchningen men jag tror att jag kommer åka hem. Eller jag är typ säker på det. Men det löser sig alltid. Så länge de är snälla och deras gäster också är snälla så klarar jag ju det. Jag ska inte ha ngt socialt liv dessa två veckorna utan bara jobba och jobba och då blir det nog bra iaf.

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-10-10 21:24:25

Hej!

Umgås med familjen så mycket du bara kan och orkar.Jag är säker på att detta kommer att bli roligare veckor. Killarna kommer säkert att vara mycket bättre nu när kusinerna är på besök. Och det är säkert roligt för Agnies och hennes man också. Kanske måste de tom laga mat så att folk blir mätta :)Var bara snäll god och glad så ska du se att det blir bra vardagar för dig - SUperkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela