amaandamartinsson

illaaa

Publicerad 2011-10-15 15:15:46 i Bostonlife,

Jag börjar bli förkyld igen.... Och det har gjort att jag mår illa hela tiden? Så får knappt i mig någon mat. Åt typ två tuggor på min kvällsmat igår (och sen en hel cheesecake dock hehe). Nu vaknade jag av att jag mådde illa igen. Idag ska jag till Six flaggs!! Det blev inte new york för en natt på hotell blev 1000 kr/ person.. Tråkigt :/ Men sixflaggs kommer äga! Det är som liseberg fast mycket större. Ska åka med Monika och hon sa att hon älskar å åka så detta blir super :D Hon kommer om ungefär en timma och ska ta massa kort. Lägger typ aldrig ut kort här just nu? Får bli ändring!!
Familjen är ju inte hemma denna helgen så jag lever i en dröm haha. Det var så skönt att göra något på kvällen igår för då behövde jag inte oroa mig alls att de skulle bli sura på något sätt för jag inte var hemma osv. Ikväll ska Monika sova här och jag hade tänkt att vi skulle göra biffar med fetaost i och en sallad typ, har köpt massa god mat eftersom min familj tog med sig en del och vi inte har något här att äta. Fick såklart betala för egna pengar men jaja. Åker snart bort från dom!
Monika och jag från våran bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela