amaandamartinsson

Jöbba

Publicerad 2011-10-18 19:16:14 i Vardag i Usa,

Idag har jag jobbat konstant.. Har städat sönder där nere och är hon inte nöjd och blir sur för det inte är nog bra vet jag inte var jag tar vägen, har handlat också, tog sin tid. Nu ska jag äta mat, en creme cheese bagel på donkin donuts blir det. Yummii. Sen hämta barnen och jobbajobbajoooobba. Idag är jag själv med familjen och även i morgon. Jag klarar det! Men torsdag kommer verkligen bli min räddning, då kommer gästerna tillbaka och jag ska ut och äta med mina kompisar på kvällen. Så håll ut Amanda

Kommentarer

Postat av: Jeppe

Publicerad 2011-10-18 22:07:44

GLÖM INTE STARBUCKS-MUGGEN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela