amaandamartinsson

Jobbdag

Publicerad 2011-10-05 00:55:42 i Vardag i Usa,

Idag var ingen speciellt jobbig jobbdag. Hämtade killarna vid halv 3, åkte till taek wondon och körde och hämta Sophie. Vi kollade på dem när de tränade och sedan fick de för sig att ha playdate hos en kompis. Så hade en timma själv på eftermiddagen, hämtade killarna och mamman och sen gjorde vi mat. Skitenkel och go dag. Nu är det en timma kvar till Laurie kommer. I morgon är jag ledig bara sådär? Jättekonstigt men aa, sjukt skönt! Undra va man hittar på om man inte har bil haha. Får gå ut och gå, det ska bli bra väder igen. Får gå en lång runda, ska pumpa min ipod med ny musik iaf. Sen börjar ju även matchningen. Är jättespänd! Vill hamna i Califonien, San fransisco eller närheten där. Men det blir precis som det blir allt ihop. Ska iaf lägga aaaall energi på att få en perfekt match, ska va så jävla jobbig och ringa och tjata. Man kan ju bara få en match åt gången vilket suger. Men ska sätta hårt mot hårt. Känns det inte bra ska jag inte fortsätta och prata med familjen för att va snäll. Nu jäklar kommer Amanda 2.0 och rör om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela