amaandamartinsson

nöjd och go och ganska gllaaad

Publicerad 2011-10-19 01:11:52 i Vardag i Usa,

De hade bara glömt att ge mig lönen, de var nöjda med hur jag hade städat, jag lyckades med allt jag skulle idag, jag slipper åka till science museum med killarna i morgon (livrädd för å behöva köra dit på high wayen och massa avfarter och utan fungerande gps). Just nu känns magen lite bättre, men jag har fortfarande en klump i magen. Har packat alla saker. Tror inte det är någon övervikt faktiskt. Tar inte med mig mina converse för de är så trasiga, inte med mina träningsskor jag köpte för de har jag ju hemma och dessa är rätt äckliga för använder dom hela tiden även när jag inte tränar :P, schampoo, balsam, presenterna som de fick, min vinterjacka har jag på mig och även de tyngsta kläderna. Känns så bra att Agnies hade en bra dag idag, jag som var så himla orolig (och är om det ska vara något fel på något sätt som hon upptäcker nu). Hon hade lyckats få extra jobb för att skriva för en tidning så hon va på väldigt bra humör. Nu är denna dagen klar. I morgon ska vi baka brownies och killarna ska hämtas redan halv 12, hoppas på en mysig dag med dom. Är faktiskt lite taggad på att jobba i morgon, känns som jag inte kunde koncentrera mig på annat än att Agnies inte skulle vara besviken eller något på mig och det var hon inte heller :D
Och nej jeppe, ska inte glömma muggen, fixar det i morgon. Allt för dig även om jag måste sno den haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela