amaandamartinsson

nu kom det

Publicerad 2011-10-17 21:00:19 i Au pair-skolan,

Ensam med mamman blir aldrig bra. Nu fick jag en utskällning för jag inte hade tagit ut ur diskmaskinen. Grejen är att jag inte ens varit i köket på hela dagen så jag hade inte i hela mitt liv kunnat tänka att hon satt på en maskin. "all of my friends would have done this but not you!!?" Klarade iaf att säga "imot" och att jag inte varit där på hela dagen. Hon ba: "jo precis, men det är väldigt lustigt...." Asså den rösten och den tonen ekar i mitt huvud och mitt hjärta slår snabbare och snabbare. Lyckades hålla mig och ta all skit igen utan att visa en min, men helt ärligt fy fan vad det tar på mig att alltid ha gjort något fel. Stressad som hon är jämt går det ut på mig och hon erbjöd sig att hämta barnen idag från skolan även om jag insisterade flera gånger att jag kunde göra det. Men nej det behövde jag absolut inte å ändå är hon stressad.
På lördag ska jag jobba kväll. Sista kvällen i usa ska jag jobba, greaaat. Jaja har ändå inga kompisar som är hemma så det löser sig nog hoppas jag. ÅÅ VAD JAG LÄNGTAR HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela