amaandamartinsson

onödigt vetande

Publicerad 2011-10-20 18:47:02 i Vardag i Usa,

Märkte innan att jag inte hade några örhängen i på vänstra örat, nu sitter jag här på sängen och ser att de ligger här i sängen, då kan man ju tro att de har ramlat ut under natten, men icke. De ligger så fint ihop med pluppen på så. Måste ha gjort det i natt. Galet, så nu vet ni hehehe
Ikväll blir det hejdåmiddag på cheesecake, jag ska äta världens godaste kyckling med mozarella, mashed potatoes, skysås och färska champinjoner. Det kan va det godaste i hela världen. Får se om jag orkar i mig en cheesecake också, isf blir det morotskakecheesecaken. Nu är barnen på museum med gästerna och jag har ledigt till klockan tre typ. Då ska jag hämta Sophie och sedan åka och slänga sopor, de va ju såklart stängt innan när jag va där.. Jaja, blev en bagel på donkin donuts och en muffin som smakade äckligt så åt den aldrig. Men baglen va god som alltid :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela