amaandamartinsson

oopsi

Publicerad 2011-10-06 05:09:45 i Vardag i Usa,

Kom precis på att jag glömde ungarnas lakan i torktumlaren igen. Kommer nog inte bli roligt för mig i morgon bitti om man säger så. Tänk förra veckans utbrott och då är detta andra veckan i rad och även andra gången... Jag är körd i morgon haha. Men gud va hon själv förlorar på att vara sån som hon är. Det kommer inte vara en enda au pair som kommer stå ut med att bli behandlad så här. Vill inte vakna i morgon och få skäll det första jag får, vi måste hålla sams för annars kommer hon inte rekomendera mig till någon ny familj. Så jag måste bita ihop och bara ta all skit som jag får, det är inte så lätt och vill jag så kan jag verkligen säga ifrån. Men jag får inte.
Kom precis hem från bion, vi såg lejonkungen i 3d. Jag va lite skeptiskt till en början eftersom de är en barnfilm. Men jäklar vad bra den är. Riktigt bra, minuterna bara försvann och helt plötsligt var den slut. Åt 5 chicken selects, tre dipsåser och en cheeseburgare hahaha. Står mig för hoppningsvis till i morgons kvällsmat så jag slipper lida mig igenom en kväll till. Hemma i Sverige åt jag riktiga portioner stora och nästan för mycket, här äter jag som en sjuåring. Det är nästan skrattretande, plus att jag tränar varenda dag och känner mig bara hungrigare och hungrigare. Jag fick ner all donkenmat hur lätt som helst och det hade varit jobbigt hemma för de va verkligen mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela