amaandamartinsson

Rematch

Publicerad 2011-10-05 02:38:04 i Vardag i Usa,

Nu är det på riktigt. Jag är i rematch. Två veckor från idag ska jag ha hittat en ny familj. Det finns en familj som verkligen är perfekt enligt Laurie för mig som bor här i winchester. Men jag vill faktiskt inte stanna här. Trivs inte i min LCC grupp och nu ska ju Laurie sluta och vad händer om det ändå inte fungerar med denna nya familjen, vem vänder jag mig till då? Och att träffa min värdfamilj i stan eller ungarna går på samma skola eller något, nej aldrig! Grejen är den att som jag fått veta är att om två au pairer byter familjer med varandra så får även Laurie pengar för det så hon är nog extra på eftersom hon faktiskt ska sluta. Så även om det är en "Perfekt" familj för mig enligt Laurie så kommer jag inte ta den familjen. Det skulle vara en flicka på fem år, enkel och go, trevlig familj och hon förstod verkligen inte varför de rematchade och de va nog för au pairen längtade hem osv. Jag vet nog vem det är, och hon blev typ utskickad av dom. En supergo mexicansk tjej som är hur gullig som helst. Känns sådär verkligen. Ska iaf läsa igenom deras mail, men nä, winchester är ju inte det optimala stället att stanna på tyvärr.

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-10-05 03:33:48

SYND!! Hade varit perfekt att ha kvar dig här :) men förstår hur du känner! Lycka till med rematchningen nu i alla fall!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela