amaandamartinsson

Samtal

Publicerad 2011-10-08 01:33:15 i Vardag i Usa,

Idag har nog varit värsta dagen någonsin. Feodor och Agnies skulle ut ikväll och klockan 9 har jag jobbat mina 10 timmar som jag bara får jobba så sa jag det eftersom det är en regel och hon på cultural care sa att jag skulle säga det. Då fick dom utbrott på mig och dom va helt galna. Jag orkar inte ens skriva om det. Men jag tror inte au pair är något för mig. Inte det minsta faktiskt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag är faktiskt besviken på mig själv för jag tror det är jag som bör ta i tu med mig själv också. Det känns som det iaf. Samtidigt så tycker inte jag de behandlat mig så bra fast de varit snälla. Jag vet knappt vad vi pratade om ikväll för jag var helt darrig och borta för va så rädd/ledsen. Jag tror jag åker hem. Jag har inte haft någon bra erfarenhet över huvud taget. Och när jag tycker att jag hjälper dom en massa hela tiden och jobbar ihjäl mig tycker inte dom att jag bryr mig över huvud taget och att de gör verkligen allt för mig och jag inte ger något tillbaka. Det är hemskt å vara 2 mot en och framför allt mig som inte kan prata för mig själv. Men tror de har rätt lite också. Jag trivs så fruktansvärt dåligt och då blir inte mina dagar roliga. Inte det minsta. Jag tror inte på någon ny familj för enligt Agnies är deras familj en superfamilj och jag kommer hitta värre där ute. Å jag vet ingenting. Inget. Är helt tom i huvudet verkligen. Behöver sova på det i alla fall det är något som är säkert. De gick inte ut ikväll och jag känner mig hemsk. Det känns som att jag förstört deras liv. Jag vet att jag inte ska hålla på och skylla mig själv för detta men ärligt talat, just nu känns det som jag är en riktigt jävlig människa. Men jag är ju inte det, och varenda handling jag gjort har jag gjort för att vara snäll, faktiskt. Vet inte vad jag ska skriva mer. Mår så ofantligt dåligt  just nu. Vill bara vara hemma och ha mamma jämte mig i soffan när vi kollar på en deckare och äter godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela