amaandamartinsson

schlaafen

Publicerad 2011-10-11 03:16:40 i Vardag i Usa,

Dax å sova nu, hela huset är verkligen en bomb, helt galet. Leksaker överallt och mat och disk i hela huset. Vem förväntar de sig ska plocka upp allt det då?? Jo jag såklart! Varför skulle de annars lämna det? Ska seriöst ta kort på det så ska ni få se. Men vad gör man inte för sin värdfamilj. Nu ska jag sova för magen har börjat kurra igen. De är verkligen min lösning på allt. Så fort jag börjar bli hungrig på kvällarna igen, då lägger jag mig. Klockan är kvart över 9 här om ni undrar haha. De dagar då jag lägger mig 11 är jag alltså uppe väldigt länge. Nice. Pratade med Agnies om i morgon. Jag ska alltså jobba hela dagen, heeeela dagen. Plus att jag ska handla också. Kollade inköpslistan. Brukar få ett papper. Nu va det två överfyllda papper. Kanonkalaaas, och kommer jag få ta del av den maten tro? Nein inte det minstaaaaaaaaaaaaaaa.
gick runt i träningsskor hela helgen haha. Snyyyyggt om något

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela