amaandamartinsson

sista

Publicerad 2011-10-22 23:12:41 i Vardag i Usa,

Sista dagen i Boston, sista kvällen att jobba här, sista natten i min säng. Nu ger lampan med sig i taket också haha... Det ska bli så underbart att få åka hem i morgon. Dagen ska spenderas med att först duscha, sedan tvätta lakan, lite kläder osv, sedan ska jag städa rummet och badrummet. På dagen ska jag träffa Carina för sista gången, blir nog att vi sätter oss på starbuks eller något och äter lunch. Sedan hem och åka till flygplatsen. Hoppas verkligen det blir en bra dag och att inget jobbigt oväntat händer. Vill bara här i från nu verkligen.
Nu är ungarnas kompisar här också, de springer runt på övervåningen som fan, helt galna och min lampa i taket släcks och tänds om vartannat för de klampar så mycket. Hoppas det blir en lugn kväll ändå och ABSOLUT INTE något gråt att de längtar hem, Sophie vill att hennes föräldrar ska vara hemma osv. Det orkar jag inte verkligen.
Kan inte beskriva hur glad jag är att det är i morgon jag åker. Jag kommer ju absolut åka tillbaka, men då ska jag åka hit med några jag tycker om och känna att jag kan ha roligt utan att ha något som hela tiden trycker i magen och vara orolig för att man ska få skäll hela tiden. Nu ska jag packa ordentligt, lägga fram alla saker, väga väskorna osv. Grrreaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela