amaandamartinsson

skiit

Publicerad 2011-10-23 02:21:50 i Vardag i Usa,

Jäkla skit, det går inte att checka in online!?? Fasen om det har hänt något med flyget i morgon?? Annars får jag checka in på flygplatsen, men hade verkligen önskat att jag kunde gjort det ikväll på datorn så allt var klart. Fan om det ska hända något med flyget eller min bokning då dör jag verkligen... Får försöka fixa det. Och juste, pappan och jag ska ta en taxi till flygplatsen. Undra om de betalar den eller om jag får betala halva!? Har jag fasen inte råd med :( Får ta av de sparade pengarna isåfall..
Nu ligger ungarna i rummen och skriker, har sagt till dom asmånga gånger men jaja.. Det blir nog bra, så länge ingen gråter är jag nöjd iaf. I MORGON ÅKER JAAAG WOHO :D

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-10-23 22:20:40

Vad härligt att du äntligen får komma hem! Hoppas att allt går bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela