amaandamartinsson

skriva av mig

Publicerad 2011-10-14 01:54:16 i Vardag i Usa,

Behöver skriva av mig lite..som vanligt haha.
Nu har jag hand om 5 barn här på kvällen. De två små som inte är "mina" sussar så sött i deras eget rum. Värre är det med mina. Sophie kommer snart börja totallipa och vilja ha sin pappa, hör det på henne och killarna vägrar sluta läsa. Men äsch då, jag fixar detta. Supernanyn Amanda! Det är så himla bra här nu när Agnies bror och hans fru är här. De är i huset mycket just nu och hjälper mig hela tiden med allt. De passar barnen och de är bara allmänt trevliga vilket äger! När killarna inte lyssnar så säger de också till dom och det är kalas verkligen. De åker hem om en vecka så hoppas nästa vecka kommer bli lika bra! Barnen är just nu hyper, de har fått massa leksaker från toys r us och de kan inte sluta leka och springa runt och kan inte sova alls. Vet inte var jag ville komma med detta men har inget bättre för mig än skriva så jaaaa... å kolla på pretty little liars, är på näst sista skivan nu, har gjort 3 skivor på 4 dagar.. Varje skiva är 3 timmar. Jag som aaldrig kollat serier, tur de för annars skulle jag väl inte haft något liv innan jag kom hit heller. Btw är så otroligt trött på att killarna aaaldrig lyssnar. Det är helt sjukt va liten respekt de har för vuxna och även deras föräldrar. När jag inte kan säga till på skarpen så kan knappt mamman göra det heller utan att bli helt vansinnig och hota med något. Nu är jag ju själv här och de vägrar sluta prata, Sophie halvgråter på rummet och jag har sagt till dom 4 gånger. Nu låter det som de slutat, men man vet ju aldrig... I helgen blir det inte new york tyvärr. Ett rum kostade 1000 kr per natt per person och det är inte okej. Behöver spara pengar också så är väl inte super direkt. Men Monika kommer och vi är ensamma här i huset hela helgen så de blir ju jättemysigt iaf :) Dock har jag ingen bil, så hur vi ska ta oss någonstans är ett mysterium. Vi får väl traska. Vi kanske ska på val-safari haha, hade ju varit så sjukt coolt för här är massa valar. Eller så ska vi till six flaggs men då måste vi ha bil. Vad annars kan man hitta på? Tips hade ägt! Har sparat mina löner med plus att jag fick betala maten vi handlade med mitt eget kort eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar och då fått pengar av dem i handen så just nu har jag typ 4000 kr i handen. Göttmos! Vad ska jag mer babbla om. Inget för ingen orkade nog läsa det direkt hehe. Jaja, nattttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela