amaandamartinsson

Söndag

Publicerad 2011-10-03 02:16:56 i Vardag i Usa,

Helgen har varit kanon! Jobbade i fredags och det var även då jag berättade för familjen om rematch.. Åkte tidigt i lördags till Monika och har spenderat helgen där. Hon bor på ett super mysigt ställe som heter Swampscott och ligger precis vid havet. Hennes hus (OCH RUM) var något av det sjukaste jag sett. Snyggaste heltklart och jag förstod nu varför jag verkligen vill flytta här i från. Jag flyttar verkligen inte pga att jag vill hamna hos en rik familj, men om man jämför Monikas rum med mitt så förstår man att jag hamnat väldigt illa.. Familjen är dock så himla goa just nu. Hela tiden att jag ska ringa dom och höra av mig om jag behöver skjuts någonstans och mamman sa innan: åå varför ringde du inte? Jag kunde kört dig har haft mobilen vid mig hela dagen i fall du skulle ringa. Osv. Fattar inte varför dom är sånna just nu när de kunde varit så här i början. Men de är nog väldigt oroliga att jag ska ge dom dåliga referenser. Precis just nu kom pappan ner till mig och va orolig över att jag inte sett de nya schemat och undrade om jag hade frågor osv. Helt sjukt vad något kan vända så fort. Men jag står fast vid beslutet, jag kan inte bo så här och känna så här även om jag är gladare efter jag berättat. I morgon ska vi ha exit mötet och då börjar jag rematcha och även familjen. Blir spännande. Vet inte om jag vill hem eller stanna, så mycket tankar hela tiden, tvivlar på allt. Men en sak är säker och det är att jag känner mig mycket starkare och säkrare i mig själv. Har verkligen blivit mer ego och tar tag i saker och det känns väldigt bra!

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-10-03 14:58:38

Vad är en rematch??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela