amaandamartinsson

Städa

Publicerad 2011-10-05 17:35:07 i Vardag i Usa,

Idag kom jag på att jag ska städa hela huset. Men jag är ju ledig? Undra hur jag ska göra då? Tvättar ungarnas laknan nu iaf, och mamman har lämnat köket i världens bombnedslag. Har aldrig sett en sån röra, hon förväntar ju sig säkert att jag ska fixa det nu. Så bäst jag går upp och gör det innan hon kommer. Alltid lika schyst, kan man utnyttja så kan man! Skönt å få slippa detta om två veckor! Nu väntar ja på att min matchare ska ringa. Hoppas hon gör det tidigare än ikväll eftersom jag börjar matchas med familjer efter hon har ringt. Hade varit skönt å få komma igång nu! Har varit ute och gått en stund nu så dax å ta tag i det roooliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela