amaandamartinsson

supermega glaaad

Publicerad 2011-10-21 00:33:24 i Vardag i Usa,

Agnies är på så bra humör. Får gå ut ikväll när jag vill och jag behöver inte jobba mer ikväll, de fixar allt. Jag ska ut och äta med mina kompisar. I morgon har jag sovmorgon ( So you can go out with your friends and don't be to tired tomorrow) Så himla skönt! Hoppas på en great kväll , ska bara jobba lite i morgon eftermiddag. Wohoo, sen lördag och då är det in till Boston på dagen, antingen själv eller träffa Frida och kvällen sista jobbet här :D :D Söndag ska jag bara packa, städa och gå runt här i winchester, göra de sista sakerna och köpa de sista grejerna, sen flyger jag hem. Och OM jag längtar! Längtar mest av allt att få stå och diska i mitt eget kök och städa upp bordet efter vi har ätit kvällsmat. HAHA Den du mamma!!! Men är helt seriös. Galet hur man kan förändras alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela