amaandamartinsson

Swampscott

Publicerad 2011-10-01 14:04:13 i Vardag i Usa,

Nu är klockan 8 här. Jag vaknade redan kl 7 som alla andra dagar eftersom jag sover typ 10 timmar varje natt så är så utroligt utvilad, fast så sjukt trött på kvällarna. Jag ska duscha nu sen ska jag åka till Swampscott och sova hos fina Monika jag kommer sakna när jag flyttar.. Men om jag får vara borta från huset för lcc:n under matchningsprocessen så ska vi nog till new york nästa helg, lör-sön för då kommer Agnies bror och hon sa att jag kunde vara någon annanstans på grund av deras yet lag. Hoppas jag får det fortfarande. Men de har blivit så otroligt snälla, så jag vill knappt lämna dom. Men jag vet ju hur kasst jag mått här och ser verkligen inte någon framtid här alls tyvärr.. Så jag kommer inte ångra mitt val. Hemskast är att jag och Sophie har kommit varandra så nära och jag tycker verkligen om henne. Men killarna är det värsta jag varit med om. Och tre barn ihop med dom killarna i är helt omöjligt. Jaja bäst jag skyndar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela