amaandamartinsson

taack

Publicerad 2011-10-20 01:18:01 i Vardag i Usa,

Som plåster på såren så kom gästerna hem en dag tidigare!! Så de kom precis, så jävla gött. Tack!!!!
Idag har jag haft en kämpig dag utan rast. Måste nästan skriva ner allt jag gjort haha, fattar inte att jag lyckades med allt.
7-9 barnen, frukost, fixa lunch, köra dom till skolan
9-9.10 frukost
9.10-9.30 städa köket
9.30-9.40 skype
9.40-11.15 städa ungarnas rum, damsuga hela huset, städa deras lekrum, torka deras hyllor, våttorka köket, diska resten av det som var framme, tvätta, bädda sängarna igen efter att ha tvättat lakanen, diska, ta ur diskmaskinen
11.15 åka och hämta killarna
11.45-12.30 leka hide and seek och göra läxor
12.30-13.00 äta och städa
13.00-14.00 baka brownies och städa undan spela dator
14.00-14.20 äta brownies
14.20- 14.30 tvinga ungarna att klä på sig taek wondo kläder
14.30-15.00 hämta sophie, komma i fel tid till träning
15.00-15.40 åka hem, koka ris, leka hide and seek
15.40-16.00 åka tillbaka till taek wondon och lämna killarna där, åka tillbaka med Sophie
16.00-16.45 Göra köttbullar medans Sophie målar, måla med Sophie
16.45-17.00 Hämta upp killarna från taek wondon, springa och köpa bröd som var slut
17.00-17.30 hämta Agnies på stationen och leka massa lekar i bilen medans vi väntade
17.30-19.00 Göra mat, äta, städa undan i köket.
Nu är klockan kvart över 7, är helt slut plus att jag lyckats få mig en dunderförkyldning, deras värme har gått sönder i huset så går runt med vinterjacka och halsduk haha. Skit å ha blivit förkyld nu innan jag ska åka med.. I morgon ska jag avregistrera mig som kund på bank of america och även se om jag kan avsluta min försäkring här eller om det inte behövs.
I morgon kanske även gästerna tar med killarna på museum en stund under dagen. Tänk om det skulle hända, gud då skulle jag bli överlycklig så jag kan få en liten paus. Ska slänga sopor i morgon för hann inte i dag, plus att de pissregnat hela dagen också. Har ätit två mackor och en banan till frukost och lunch, fick inte ner något hade så mkt att göra. Not a great day, barnen har varit så hyper hela dagen också, märktes att de gått 3 timmar för lite i skolan. Hoppas på en bättre dag i morgon, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på något bra på tv och somna tidigt, ska bli gött. I morgon kväll ska jag ut och äta med mina kompisar här, så mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela