amaandamartinsson

Underbar dag

Publicerad 2011-10-21 17:18:18 i Vardag i Usa,

Det är riktig höst här, superkallt men jättesoligt. Alla löv är i olika färger och det är verkligen fint. Hade sovmorgon idag så sov lite extra, har nyss ätit en blåbäsrsscones som Agnies hade bakat. Hon ska åka och plocka upp killarna, jag ska åka till marshalls efter det en sista gång och köpa lite presenter med mig hem. Sen ska jag plocka upp Sophie och sedan bara leka och ha det roligt med killarna medans Agnies kör gästerna till flygplatsen. Ikväll blir det sista kvällsmaten ihop. I morgon ska jag till Boston på dagen och träffa Frida för sista gången, sedan jobba för sista gången på kvällen. Söndag ska jag träffa Carina och vi ska gå runt lite här i Winchester och fika och bara ta det lugnt, ska även packa och städa klart allting, sedan klockan 4 åker jag till Flygplatsen. Hoppas det blir en smärtfri dag idag verkligen! Knappt tre dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela