amaandamartinsson

utnyttjad

Publicerad 2011-10-07 16:46:16 i Vardag i Usa,

Är så otroligt jävla utnyttjad här. Det är verkligen helt sjukt, kan inte ens skratta åt det, bara gråta. Idag va tredje gången på veckan jag var och storhandlade. Hon behövde några småsaker sa hon innan i morse och gav mig en lapp. Summan blev 98 dollar, och då kanske ni kan tänka er att det inte bara var några småsaker.. Så efter jag lämnat Sophie så åkte jag och handlade. Tog en timma där inne och inte nog med det, jag skulle in till winchester och köpa bröd också och lämna biblioteksböcker. Från affären till winchester tar ca 20 min och sen ytterligare 10 min till biblioteket. Och som grädden på moset så undrade agnies om jag kunde köra henne till bussen. Kan säga att jag inte hann till biblioteket eftersom hon ringde mig vid 10 och undrade om jag kunde komma direkt. Hon har föreläsning i Cambridge och då frågar den fräcke jäveln om inte jag vill se cambridge och hon kan köra mig dit idag för att visa. Grejen är att hon är så jävla genomskådad. Om vi kör dit betyder det att hon slipper åka bussen dit och sparar massa tid, samtidigt som jag förlorar massa tid. Så jag sa faktiskt nej, jag ville hinna träna och Sophie hade glömt sin ryggsäck hemma med så måste åka och lämna den innan tolv. Hon ba: okej, men då kanske du kan köra mig till ett annat busstopp lite längre bort för det går fler bussar därifrån. Jag ba visst! GISSA OM INTE DET BUSSTOPPET ÄR LIKA LÅNGT BORT SOM CAMBRIDGE!!! Så nu sitter jag här, kommer inte hinna träna alls. Detta är min ENDA dag som jag kan vara helt ledig på mellan 9 och 13. Och hemskast av allt är att hon säger: ha så roligt på din korta ledighet haha...
Lipade mig igenom hela vägen hem. Kan det finnas någon fräckare!? Är så jävla less på att vara snäll samtidigt som hon kan totalbehandla mig så jävla illa. Hann inte ens äta frukost utan har gjort ärenden åt henne hela morgonen. Är bara så jävla trött på detta och jag hatar henne så jävla mycket. Nu måste jag åka igen, såklart att Sophie hade glömt sin mat hemma.. Så jävla jobbigt, tar mig en extra halvitmma och när jag är hemma igen så komer klockan vara typ halv 12-12. Sen ska ja hinna äta och träna. Finns inte en chans i världen. Fan. Och jobbar gör jag ikväll med, kan inte hänga med och äta med dom andra. Fy fan va jag hatar mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela