amaandamartinsson

Whata family

Publicerad 2011-10-06 00:41:17 i Vardag i Usa,

Jag köper ju inget att äta till mig själv utan äter en liten sketen yoghurt till middag eller lite nudlar (5 för 6.5 kr) men förra och denna veckan köpte jag jordgubbar och hallon (blir kanske 40 kr ihop knappt det) idag tar agnies upp med mig att hon inte gillar att jag köper mat som jag inte delar med mig av så hon tog mina jordgubbar och hallon och gjorde en fruktsallad av det till dessa ungar som inte ens vill ha. Haha kan inte göra annat än skratta så från och med nu finns inget jag vill ha i huset att äta ;) Och fick precis 2 köttbullar på en pinne och fem minimini potatisar. Agnies la upp och ännu en dag av alla dessa "nu måste vi spara för Feodor när han kommer hem" Är så jävla hungrig och åt för 30 min sedan, får åka och köpa mat för ska på bio sen. Känns rätt ruttet. Fick den gamla känslan att jag längtar hem så jävla mycket. Vilka människor va? Och till dessa har jag sagt att jag stannar två veckor och hjälper dom, och nu ytterligare 4 dagar för att de ska vara en hel vecka, så 18 dagar har jag kvar här i detta huset där jag vantrivs sönder. Visst att dom är snällare än innan, men helt ärligt, vilka människor missunnar en mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela